Alla inlägg den 30 juli 2006

Av Carro Stenvall - 30 juli 2006 10:24

SMYGEHUK!!!Jag har förverkligat en stor dröm, jag har cyklat från Sveriges nordligast punkt Treriksröset till Sveriges sydligaste punkt Smygehuk. Idag kvart i tre rullade jag ut på udden där skylten som klargör om platsens geografiska läge står. Känslan är obeskrivbar, det är inget glädjerus. Jag ler men det känns vemodigt att min resa är över. Något jag levt med i flera år är nu slut, fast det är klart, minnen, foton och dagbok finns ju kvar...Nu ska jag bara ta mig upp till Malmö för att sedan ta tåg/buss hem till Piteå. Sedan hoppas jag få återkomma med lite tankar och funderingar från min resa samt kanske lite bilder. Nu väntar nästan ett dygns resa för att ta mig hem, det som i stort sett tagit mig 45 dagar på cykel...På återseende!Hälsningar Carro

Ovido - Quiz & Flashcards