Alla inlägg den 4 juli 2006

Av Carro Stenvall - 4 juli 2006 15:26

ÅngeSent ikväll nådde jag tillslut Ånge. Min planering har inte varit särskillt välförberedd, därav min sena ankomst. När jag passerade Bispgården svängde jag av åt motsatt håll för att besöka Tailändska paviljongen i Utanede. Glitter och glamour mitt ute på åkern. Istället för att ta närmaste vägen till campingen i Kälarne tog jag vägen förbi döda fallet och tillslut hamnade jag i Hammarstrand där jag slog läger för natten. Därav den långa dagsetappen till Ånge.De senaste dagarna har vinden inte varit med mig och jag är less på all skog. Motvinden får mig att bli arg på skogen, träden bara böjer sig för vinden och påminner mig om en vind från fel håll. Men en vacker dag kommer vinden vara med mig och då ska jag njuta!Hälsningar Carro

Ovido - Quiz & Flashcards